< Till bloggens startsida

Ett nästan svartvitt Paris

I slutet av november tog jag och två vänner en weekend i Paris, för att hälsa på min käraste vän Elin. Vi hade en underbar resa, då vår prio ett var att umgås med Elin. Vi shoppade, åt god mat på mysiga restauranger, var vid effieltornet, åt ost och drack vin, fikade och bara levde. Det var helt enkelt en sådan resa som man behöver ibland, för att koppla bort (kalla) Sverige (som precis hade fått första snön). Det var en fantastisk resa som jag alltid kommer tänka tillbaka på.

Alla bilderna tagna med min Canon 50D + Tamron 28-75 / 2,8

Kommentarer
jessica

Sjukt bra resa! väldigt fina bilder :)<3 //jessica

2010-12-28 @ 08:37:08

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0