< Till bloggens startsida

Elin<3

I måndags var jag in en vända till stora staden för att fika med min kära vän Elin. Jag har tur som har henne, för hon är en av världens allra bästa och finaste vänner, bättre går inte att hitta. Vi hade en mysig eftermiddag med fika i det fina sommarvädret, lite fönstershopping och prat om allt och inget.

Det kändes skönt att få en härlig dag utan stress och grejer tillsammans med Elin, för i slutet av augusti flyr hon från Sverige för att tillbringa 4 månader i Paris. Jag kommer sakna henne så otroligt, dock får jag en ganska bra anledning till att ta en weekend i Paris i höst. Underbart!

Canon 50 D + Tamron 28-75 / f. 2.8

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0