< Till bloggens startsida

Happy birthday

Idag är en stor dag, för världens bästa pojkvän fyller 18 år!
(Eller ja, egentligen igår, eftersom klockan har hunnit bli över tolv redan)

Jag väckte honom med frukost på sängen: en energidryck och en ost och skinka macka på världens godaste bröd, i brödet satt ett födelsedagsljus! Av mig har han redan fått presenter, i lördags (när vi firade honom på båten med min familj) fick han en töjning och sedan ett bra tag tillbaka har han vetat att hans större 18års present från mig är att jag betalar en resa för honom och mig till London. Den 9/8 bär det av, och jag längtar så himla mycket!
Det finns ingen vackrare än min man<3
Canon 50 D + Tamron 28-75 / f. 2.8

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0