< Till bloggens startsida

Världens vackraste pojkvän

Idag har jag och min underbara och vackra pojkvän varit tillsammans i 2½ år! Tiden har bara runnit iväg och det känns inte som att det var länge sedan jag var hemma hos honom för första gången, då han, jag och Simon satt och tittade på film och spelade tv-spel hela natten. Det känns inte som att det var länge sedan jag och Eric träffades varenda dag efter skolan i vecka för att titta på exakt samma film varenda dag. Det känns inte som att det var länge sedan då jag för första gången kunde presentera honom som min pojkvän för min familj och vänner.

Det har gått 2½ år, och jag blir fortfarande mer och mer kär i honom för var dag som går. Han är inte bara min pojkvän, han är även min allra bästa vän! Jag älskar honom så innerligt mycket!

Här är en söt bild på mig och boy:en för ett bra tag sedan :)

Kommentarer
Emma

Kan du inte ta en bild på honom så vi får se hur han ser ut? :D

2010-06-01 @ 19:15:55
Fotograf Viktoria

Grattis :) Fin blogg

2010-06-02 @ 19:42:48
URL: http://viccivicci.blogg.se/
Fotograf Matilda Bäcker

Söta ni är :) Grattis!

2010-06-04 @ 13:35:31
URL: http://matildabacker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0