< Till bloggens startsida

Morsdag

Dålig uppdatering, men skulle vilja påstå att jag har en riktigt bra anledning denna gång. Jag håller på att avsluta allt i skolan, jag jobbar och då jag väl är hemma så fixar vi inför den 4e. För vad händer den 4e, om inte en av de viktigaste dagarna på detta år, nämligen att JAG tar studenten! Fyfan vad jag längtar! :)

Idag har vi fixat riktigt mycket, men självklart hann jag upp till konsum för att köpa blommor och choklad till världens bästa mamma, eftersom det är morsdag! Vi bjöd även ner farmor på middag, det blev allt möjligt och sedan tårta. Mums! :)

Här är en fin blomma ur mammas bukett:
Canon 50 D + Sigma 70 / f. 2.8

Kommentarer
elsa

gud vad fin bild!

2010-05-30 @ 22:17:36
URL: http://kittypiie.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0