< Till bloggens startsida

Använd er fantasi!

Använd er fantasti när det kommer till rekvisita till bilderna! T.ex.:
på alla de här tre bilderna nedanför (klicka på dom för att se dom större), så har vi använt samma HALSDUK till turban, slöja och klänning! Tycker verkligen att den klär som klänning, både jag och Beppe tycker det blev riktigt snyggt och skulle kunna tänka oss att använda den så!

Så tänk efter vad ni har där hemma när ni ska fotografera, man behöver inte alltid så avancerade och dyra grejer :)

Kommentarer
Ulrika

Hej söta du!

Dina bilder är ju verkligen så fina:)!!!

När jag tittar på dem nu igen så känner jag att du bara måste lära mig grunderna i hur man ska ta sina bilder. Just nu känns det som att jag inte fattar något av bländare, slutare, iso osvosv. vilket gör att kameran bara ligger där i väskan och samlar damm:(.

Stor Kram

2011-04-16 @ 23:05:56

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0