< Till bloggens startsida

Canon Powershot s95

Tidigare i veckan köpte jag en ny kamera, en kompaktkamera. Saknade det när jag och Eric var i London i somras, och nu när det börjar dra ihop sig för att vi ska till New York, kände jag att jag ville ha en bra kompaktkamera att ta med.

Det blev en Canon Powershot s95, och jag är så otroligt nöjd! Det är "en fickkamera för den seriösa fotografen" (enligt Siba) och jag håller nog med. Man har många möjligheter till att ta kontrollen själv och inte bara fota på auto, och det finns massor med olika funktioner som är roliga att hålla på med.

Fotade en blomma lite snabbt idag, ute i rabatten. Bara för att visa upp en bild :)
Canon Powershot s95

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0