< Till bloggens startsida

"Lokal kändis"

I helgen kom senaste numret av kommunens tidning ut, och där är det en artikel om lilla mig!
Jag bor ju i en ganska liten kommun, där alla vet vilka alla är. Så på jobbet denna vecka har jag fått höra flera gånger, av kollegor och föräldrar till barn, "jag såg dig i tidningen, du är ju lokalkändis nu!"

Skulle aboslut inte kalla mig själv för det, men det känns kul att ha blivit uppmärksammad i tidningen.
Det var för ca. 2 månader sedan som de kontaktade mig och sa att jag verkade vara en "intressant, driver och inspirerande tjej, som det vore roligt att skriva om!", och det känns verkligen jättekul!

Så spana in artikeln här om ni vill, finns på sida 22.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0