< Till bloggens startsida

Lägenhetsjakt

Känns som att nästan all min tid nu går åt lägenhetsjakt. På helgerna är jag på visningar (igår var jag på 5 st) och på vardagarna går mycket utav min tid till att hoppas på att lägenheten jag vill ha blir min.
Varje gång det slutat med att den lägenheten jag vill ha, inte blir min, så har jag blivit så besviken och ledsen eftersom jag trott att jag inte kommer inte någon som är lika bra. Dock har jag hittat varje gång hittat en bättre.

Det är faktiskt väldigt kul att titta på lägenheter, men nu har jag tröttnat lite och vill istället att jag vinner någon budgivning så jag blir lägenhetsägare!
Canon 50 D + Sigma 70 / f. 2.8

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0