< Till bloggens startsida

No time

Listan jag skrivit "tog slut" i söndags, hoppas ni tycker den var varit kul att läsa, för jag tycker det var kul att skriva! Jag funderar på att fixa i ordning ännu en lista, med lite nya rubriker, får se hur det blir med den saken!

Just nu håller jag på att komma in lite mer på jobbet. Jag har fått från lite mer än halvtid, till heltid. Eftermiddagarna kommer fram över spenderas på en ny avdelning för min del, tillsammans med en helt ny kollega (han började i måndags), så det är mycket att ta tag i.
Känns riktigt kul och spännande faktiskt. Ska bli spännande att jobba med nya barn, komma till en avdelning där jag kommer ta mer ansvar än hur det sett ut under tidigare termin, och ja.. det ska bli super kul!
Canon 50 D + Sigma 17-70 / f. 2.8
En liten bild, bara för att sätta lite färg på inlägget

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0