< Till bloggens startsida

konsertbilder - katapult

Är sugen på att fotografera konsertbilder, har endast gjort det under Katapultfestivalen 2009 och jag känner att jag har utvecklats ganska mycket inom foto sedan dess, så jag borde kunna göra bättre ifrån mig än sist, och dessutom bättre utrustning för att klara de svaga ljuset osv.
Dock är det en otrolig utmaning då man inte riktigt kan välja vinklar, hur ljuset ska komma, osv.

Tänkte i alla fall visa några bilder från Katapult, där jag fotograferade bl.a. Ska'N'Ska, Johnossi och Promoe (de är ett par bilder på dem jag tänkte visa).
Canon 400D + Sigma 17-70 / f. 2.8 eller Tamron 70-300 / f. 4-5.6

Kommentarer
Oskar

Riktigt fina bilder, hörredu :) Speciellt nr 4!

2011-07-20 @ 18:06:09
URL: http://peaceloveandnikon.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0