< Till bloggens startsida

Modelles sökes!

I höst ska jag ha min 5e fotoutställning, ska bli awesome!

Till den här ska jag ha så mycket planerade och välgjorda fotografingar som möjligt, och söker därför modeller! Vet än så länge inte till exakt vilka fotograferingar, men behöver till lite allt möjligt inom temat "Sagolikt". :)

Men om du är intresserad av att vara modell till det här (eller något annat) så hör gäärna av dig! Antingen genom att kommentera eller genom att maila mig, [email protected]

Kommentarer
elsa

jag vill :D

2011-06-15 @ 20:59:34
URL: http://elsakarlsson.blogspot.com/
Ulrika

Jag vill också, mina barn får också gärna vara med:). Kram

2011-06-15 @ 21:02:49

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0