< Till bloggens startsida

Lägesrapport

Det är helt fullspäckat på jobbet nu känns det som. Tydligen är det alltid fullt upp i Maj, men det hade inte jag någon aning om. Utflykter, föräldrarmöten, drop-in fika, kväll med uppträdande, osv.
Imorgon är det studiedag. Hoppas på att få ytterligare lite klarhet i hur hösten kommer se ut för in del.

Mitt jobb är inte direkt det värsta jobbet just nu. Vara ute hela dagar och leka med barnen, i det varma sköna vädret. Dock tycker jag att de senaste två dagarna har varit aningen för varma, så har mest hålt mig i skuggan, men ska inte klaga!

Numea är jag ju dock 20år och dessutom orangehårig. Härligt!
Canon Powershot S95

Kommentarer
Ulrika

Nu är det ju alldeles för långe sen vi sprang på varandra.

Vi måste ju ta och ses för lite fotoskola någon dag också.

Ha det så bra så hörs och syns vi!!

Kram

2011-05-10 @ 22:35:19
elsa

häng med till p&l!

2011-05-10 @ 23:36:22
URL: http://elsakarlsson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0