< Till bloggens startsida

Brommabo

Som jag skrev i förra inlägget, så fanns de risk för att bloggen skulle få lida ett tag, och det har den fått göra. När lägenheten väl blev min kändes de som att jag aldrig fick vila, jobbade på dagarna och åkte sedan direkt till lägenheten för att jobba där. Även på helgerna var vi och jobbade, detta pågick i en månads tid.

Nu äntligen har jag flyttat in! Lägenheten är helt fantastiskt fin nu och den är helt perfekt för mig. Min älskade pojkvän har fått jobb och har även han flyttat in, så vi är numera sambos. Vi är klara med allt stort, men har lite små grejer att fixa och vi måst bo in den lite grann, sen blir den fullständig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0