< Till bloggens startsida

Julen är här!

Snart är oktober slut, det innebär att att november tar över, det i sin tur innebär att det inte är långt kvar till december, vilket betyder.. snart är det julafton!

Igår köpte jag en julgran till lägenheten (en plast gran, så den är dock inte uppe än), jag är klar med ca. hälften av alla julklappar för i år och jag har skrivit i min kalender, så jag varje dag ser hur många dagar det är kvar till julafton. Om någon inte insett det än.. jag älskar julen!

I år känns det extra roligt för att jag ska få julpynta ett eget hem, skicka ut julkort från vår adress, sitta och pyssla med julklappar utan att behöva smyga och bara julmysa. Åh vad det är underbart! :D
Glad Tet över att julen snart är här! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0