< Till bloggens startsida

Rebecka

Är inne i en liten torka när det kommer till fotografering, eller framförallt bloggande. Tyvärr denna gång, så är jag verkligen sugen på att fota och sugen på att dela av mig, men det tar bara stopp någonstans. Inte så mycket idéer osv. Förhoppningsvis kommer det igång snart igen! Nästa helg ska jag göra en fotografering tillsammans med en gammal familjebekant, och det kommer troligtvis att bli awesome!

Här är två bilder från en session jag, mina systrar och vår vän Hannah gjorde för ett tag sedan. Mer från denna session kommer :)
 
Canon 5D mark II + Canon 17-40mm / f. 4.0
Modell: Rebecka Bennetter
Make up: Hannah Clementz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0