< Till bloggens startsida

Lista

Eftersom jag är i en svacka (som jag hamnar i ganska ofta) när det kommer till bloggandet, så tänkte jag ta efter många andra och göra en lista på ämnen jag ska skriva om. Jag har skrivit en lista för 7 dagar, ett inlägg per dag, och allt kommer handla om fotografi på något vis.

Om det här funkar, och det får mig att blogga, har jag ju alltid det att ta till om jag hamnar i svackor, vilket förhoppningsvis leder till att jag börjar blogga lite mer.
Jag börjar imorgon, hoppas ni tycker det är kul!

Dag 1 - Anledningen till varför jag började fotografera
Dag 2 - Min kameraväska
Dag 3 - Mina favoritfotografer
Dag 4 - Mina favoritbilder som jag har fotograferat
Dag 5 - Min favoritbild när jag började fotografera
Dag 6 - Olika favoriter när jag fotograferar (t.ex. plats, sällskap, motiv)
Dag 7 - Det här har jag lyckats med inom foto

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0