< Till bloggens startsida

The colors of the rainbow

Mycket som händer just nu, eller ja det känns som att jag jobbar, jobbar och jobbar, haha. Men jag gillar det. Jag trivs jättebra på mitt jobb på Närlunda, det är fantastiskt att få jobba med barn. Det börjar även gå lite framåt på foto fronten, jag är ledare för en fotogrupp som jag träffar en gång i veckan, då är jag anställd via Stenhamra fritidsgård. Idag var jag uppe och tog emot mitt stipendium (som jag fått från Skandia för att leda fotogruppen) i en mer officiell utdelning.

Men men, här får ni en bild jag tog på Nadia i slutet av augusti. Jag gillar hennes ögon på den här bilden! Av någon anledning dras jag till dom direkt, istället för att kolla på all färg hon har i ansiktet :)
Canon 50D + Sigma 70 / 2.8 + En studioblixt

Kommentarer
Linda Pietcold

Vilken bra bild!

2010-11-16 @ 21:40:22
URL: http://pietcold.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0