< Till bloggens startsida

Små kusiner<3

För några dagar sedan var min kära morbror och hans familj här och lekte med oss. Vi hade hade en heldag med lek, fiske, mys och annat trevligt! Mina två kusiner (från den familjen), Anton 4 år och Alva 2 år, är så otroligt gulliga och fina. Och jag tycker om dom så otroligt mycket, min morbror och hans fru också!
Canon 5d mark II + Canon 50 / f. 1.4
Alva, som här är utklädd till en riddare/prinsessa. Så gick hon hela vägen ner till bryggan när vi skulle fiska! Dessutom i Beppes skor (strl. 40). Så underbar!


Canon 5d mark II + Canon 50 / f. 1.4
Anton, ett litet busfrö och knaskille som man sällan fångar på bild utan en grimas. Här däremot är ett riktigt anton finurligt leende :) Även han, så underbar!

Kommentarer
Morbror

Right back at ya! Du är så himla duktig - det måste till en högkompetent fotograf för att "fånga" våra barn!

2011-08-06 @ 09:30:13

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0