< Till bloggens startsida

Världens godaste varma choklad

Har varit hemma hela veckan eftersom jag har varit sjuk, har äntligen piggnat till lite grann, så idag på eftermiddagen så var jag faktiskt på konsum med min kära mor.

Tänkte tipsa om världens godaste choklad, drack den häromdagen när jag mådde dåligt och tyckte synd om mig själv, kände att jag behövde lite uppmuntran. Jag har chansat lite på måtten nu, eftersom jag aldrig gör efter mått, men de borde vara lagom :)


2 dl mjölk
50 gram marabou mjölkchoklad
1 msk ljus sirap
5 st små polkagriskarameller

Blanda ihop allt i en kastrull och låt det koka tills polkagrisarna har smält.
Häll upp i en kopp och ha på marshmallows eller grädde.


Det blir awesome, trust me!
Canon 50D + Tamron 28-75 / f. 2.8

Kommentarer
teten

Intressant att du kallar dig Teten....fram till ett par år sedan va jag den enda i hela Sverige...hmmm

2011-02-06 @ 11:19:15

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0