< Till bloggens startsida

Lalla - Nypiercad lilahåring

I torsdags var jag, min mamma och min lillasyster Lalla inne i stan, dels för att shoppa lite men även för att Lalla skulle pierca sig. Kvällen innan sov hon hos mig och vi blonderade hela hennes långa, tjocka hår (vilket var ett evighetsjobb..). Efter att hon piercat sig, vilket hon passade henne perfekt och hon blev jättefin, åkte vi hem till mig och färgade hela hennes hår lila.

Efter en sådan make over kände vi att de behövds lite nya porträtt på henne. Vilket vi tog i fredag.s Här kommer en bild, i två olika varianter, färg och svartvitt.
Canon 5d mark II + Canon 50mm / f. 1.4
 
Modell: Lalla

Kommentarer
Dinabsolutbästavänsomdusaknarjämt!

Alltså så jävla snygg!!! Och superfina bilder såklart. Du är så duktig hjärtis!
<3

2013-04-07 @ 21:37:07

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0