< Till bloggens startsida

PREGNANT PAUSE

Ett av projekten i min lista var "Pregnant pause", då man skulle göra en gravidfotografering. Detta kanske inte är det allra lättaste att få ihop alla gånger, men jag hade turen att två av mina närmsta vänner Cissi och Ammi väntade barn tillsammans, så jag hade perfekt tillfälle att genomföra projektet!
 
Inte nog med att Cissi och Ammi är ett av de finaste paren någonsin och de väntade ett liten flicka, de har dessutom redan världens finaste son, Sixten. Under vår fotografering så var självklart Sixten med. 
 
En av bilderna jag tog är jag inte jätte nöjd med ur fotograf synpunkt - tycker skärpa, ljus, osv kunde varit lite annorlunda. Men jag kan ändå inte låta bli att älska den här bilden och känslan i den. Därför fick den representera "Pregnant pause"

Canon 5d mark II + Canon 50mm / f. 1.4

Kommentarer
linah

så fiin bild!!

2014-06-02 @ 23:25:03
URL: http://afroeve.forme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0