< Till bloggens startsida

NEWBORN BABIE

I förra inlägget visade jag upp en gravidbild på fina Cissi och sonen Sixten. Tre dagar efter vi hade den fotograferingen, föddes lilla Majken, världens finaste lilla flicka. Som jag dessutom fått den stora äran att vara fadder till. Jag var och gosade på BB i flera timmar och vi bokade direkt in att ses några dagar senare för att ta lite bilder.
 
När vi fotade Majken så var det mörkt ute och jag fick använda mig av en av mina blixtar/lampor. Jag var lite orolig för hur de skulle bli, men blev ändå ganska nöjd :)
 
Så här är alltså ännu en bild från mitt fotoprojekt, som jag gör tillsammans med Ottilia, detta är delen "Newborn babie". 
 
Canon 5d mark II + Canon 85mm / f. 1.2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0