< Till bloggens startsida

The last day

Idag är det sista dagen på påsklovet, och sista dagen på mitt sista lov någonsin. Eftersom jag tar studenten i sommar blir sommarlovet inget riktigt lov, för då är de dags att söka jobb! Ska bara vara hemma och ta det lugnt och njuta av denna dag.

Dock är jag jävligt sugen på att fotografera porträtt, men har ingen att fotografera, så det blir nog tyvärr inte av.

Om det är något som skulle vilja bli fotograferad någon gång, hör av er! Jag fotograferar mer än gärna, och då jag känner att jag fortfarande har massvis kvar att lära tar jag ju inte heller betalt.

Canon 50 D + Sigma 17-70 / f. 2.8

En några månader gammal porträtt bild på Beppe.

Kommentarer
Cornelia

hej teten! Du, det är bara höra av dig om du behöver en modell. Jag ställer mer än gärna upp :)

kram

2010-04-11 @ 15:06:56
URL: http://upandcoming.devote.se
MICHAELA I AUSTRALIEN

FOTA POPPY! Hon skrattar sa fort man tar upp en kamera (dock sa ar hon inte sa fotogenisk utan har en tendens att se lite mongo ut. blindar gor hon ocksa. det har hon fatt av sin far).



Om du vil utomlands: kom hit! Gratis boende!

2010-04-11 @ 16:41:14
URL: http://swedish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0