< Till bloggens startsida

Alla hjärtans dag

Idag är det alla hjärtans dag, vilket jag älskar! Jag och älskling "firade" det dock lite mer igår, då vi började med att äta på pong och sedan gå på bio  och såg The Wolfman (dock började min älskling må jätte illa, så vi gick innan filmen vad slut, dock var den timme vi sett inte så bra, så det gjorde inte så mycket).

Idag hade jag planerat att göra en riktigt god middag till hela familjen, så vi kunde mysa lite extra eftersom det är alla hjärtans dag. Jag började dagen med att baka cupcakes, det blev chokladcupcakes med vitchoklad, mjölkchoklad och minimarshmallows i och uppe på var det en chokladsmörkräm. Till middag gjorde jag lövbiffsrullader med ost och vitlöks fyllning, till det gjorde jag ungspotatis och rödvinssås. Riktigt gott!

Bilder på mina cupcakes:
Chokladcupcake med vitchoklad, mjölkchoklad och minimarshmallows i, uppe på är det en choklad smörkräm och sedan ett rött glasyr hjärta.Chokladcupcake med vitchoklad, mjölkchoklad och minimarshmallows i, uppe på är det en choklad smörkräm och sedan ett rött glasyr hjärta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0