< Till bloggens startsida

A brand new start

Nu är det dags igen, ännu ett försök till en blogg. Denna gång ska jag dock inrikta mig så det blir (till största del) en fotoblogg, så förhoppningsvis går det bra denna gång. En liten presentation kanske skulle sitta på plats. Jag heter Teten och är 18 år. Jag bor i Stenhamra, en liten mysig håla, någon mil utanför stor Stockholm. Jag pluggar för tillfället sista året på gymnasiet, jag läser media på Edicon, en skola i liljeholmen. Jag extra jobbar i bokhandeln på NK, minst 3 dagar i veckan efter skolan. Jag har därför inte så jätte mycket fritid, men när jag väl har fritid kan man ofta hitta mig på något fik med min pojkvän och/eller vänner, hemma med min familj, ute/inne och fotograferar något eller på något annat mysigt ställe där jag kan leva precis som jag vill. Detta får räcka för denna gång, ni får lära känna mig mer om ni fortsätter att läsa framöver (:

Kommentarer
Anonym

Sounds awesome!

2010-01-11 @ 11:35:15

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0