< Till bloggens startsida

Work work and then again work

Skolan tar upp väldigt mycket tid, det gör jobbet också. Dock tycker jag det är rätt skönt, jag gillar att ha rutiner, jag gillar att ha något att göra. Visst kan det vara otroligt skönt att ligga på soffan en hel dag, eller sova hur så länge, MEN.. jag skulle säga att jag hellre föredrar ett liv med lite stress än ett liv på soffan. För vad åstadkommer man när man ligger på soffan en hel dag? Inte speciellt mycket. Det jag dock önskar är att det skulle finnas lite mer tid för foto, så får väl försöka ta mig tid till det.. dock måste jag även försöka få tid för träning, men får lösa det på något sätt!

Vad föredrar ni? Ett en fullspäckad lite stressad vardag eller en vardag där ni inte gör något annat än att ligga på soffan?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0