< Till bloggens startsida

Do not look down

Svartvit bild på Michelle
Canon 50D + Canon 17-88 /f.2,8 + 2 st 200ws studioblixtar (+ vit bakgrund)
Modell: Michelle (www.more.devote.se)

Detta är troligtvis min favoritbild på Michelle från vår senaste fotografering i början av januari.
Nu är jag jävligt taggad på att fota, trots min brist på fantasi för tillfället har jag och Michelle lite planer på en fotografering som förhoppningsvis kommer bli av om inte allt för länge, dock tror jag att de passar bättre när det är vår.

Men men, just nu sitter jag och kollar resor och drömmer mig bort. Ska se om jag kan hitta något bra i London, för i sommar fyller min pojkvän 18 år och då har jag tänkt att jag ska bjuda honom till London i födelsedagspresent, längtar! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0