< Till bloggens startsida

Dålig uppdatering

Jag har varit otroligt dålig med uppdateringen, igen. Dock så har jag haft väldigt mycket att göra. Förra fredagen (den 4e) tog jag studenten, det var underbart! Sedan måndag - fredag har jag haft något både förmiddag och eftermiddag. Vissa dagar jobb och sedan direkt till andra jobbet, vissa dagar jobb och sedan studentmottagningar, osv.

Nu i helgen hade jag Amanda och Sara här på middag. Vi satt ute på altanen hela kvällen och det var jätte mysigt och trevligt! Amanda stannade över natten och igår passade vi på att köra en photoshoot. Bilderna blev riktigt bra, jag tycker verkligen om dem. Här får ni ett smakprov (mer bilder från igår och från resten av veckan kommer att komma!):
Canon 50 D + Tamron 28-75 / f. 2.8

Kommentarer
elsa

nice babe!

2010-06-15 @ 12:03:15
URL: http://kittypiie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0