< Till bloggens startsida

Kista

Jag och min babe har bott i kista i en vecka nu, har passat en lägenhet. Det har varit jätte mysigt och vi har haft det toppen!

I början av veckan jobbade jag två dagar på fritids, i onsdags träffade vi elin i stan och firade sedan erics låtsas pappa som fyllde år. Igår åkte vi till Stuvsta för att fira midsommar, vi var hemma hos Jessica, vi var 10 st och de vi kände sedan innan var Elin, Jessica, Hanna-Li och Danne. Det var jätte trevligt!

Nu är min älskade babe och gratulerar sin barndomsvän som fyller år, jag har ont i magen så jag stannade hemma. Så på mitt schema är det dags för att titta på barnprogram tills Eric kommer tillbaka och då ska jag laga god mat till oss! :)
´
Jag har fått så långt hår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0