< Till bloggens startsida

Squirrel sqoirrel

Imorgon är det fredag och exakt 10 veckor kvar till julafton, fantastiskt!
Jag kommer börja min fredag morgon som vanligt, nämligen med att min ena kusinfin kommer och hämtar mig och skjutsar mig en bit till jobbet, en mysig fredags tradition.

I slutet av november åker jag till Paris, det ska bli awesome. Bilden nedanför är från senaste resan, nämligen när jag och min babe var i London i augusti. Denna söta ekorre var det första vi såg när vi kom in till Hyde park och där fastnade vi resten av tiden i Hyde park. Haha.
Canon 50 D + Canon 70-200mm / f. 4.5

Kommentarer
elsa

snygg!!

2010-10-19 @ 23:13:13
URL: http://kittypiie.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0