< Till bloggens startsida

Fotokurs

Har haft en fantastisk dag! Har planerat i ca ett år att gå en porträttkurs hos Emelie och äntligen fick vi till det, och det är jag otroligt glad över!

Det var en jättebra kurs och det kändes så bra efteråt (och under tiden). Teorin blandades med "vanligt" prat, vilket var väldigt trevligt. Hon förklarade allt väldigt bra, och många saker jag trodde jag kunde bra, kan jag bättre nu! Hon bjuder på sig själv och sin personlighet på ett sånt härligt sätt, så det känns inte alls som att man sitter och präntar in information.

Att fotografera sedan var så kul! Hon visade och berättade otroligt bra, gav feedback på ett bra sätt och uppmuntrade så allt blev så mycket roligare. Det gav mycket! Kunskap, inspiration och fotoglädje. Så nu vill jag fota, fota och fota.

Det var en fantastiskt dag helt enkelt, även om jag lärde mig mycket, så kändes det knappt som en kurs. Det var som att umgås med en vän, eftersom Emelie var så öppen, trevlig och härlig.

Canon 5d mark II + Canon 50 / f. 1.4

Kommentarer
tilda persson

Dina bilder är mer än grymma teten! blir inspererad till att lära mig mer när jag ser din glöd :D.. kram tilda!

2011-04-26 @ 21:44:09

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0