< Till bloggens startsida

Helger<3

Har haft en härlig helg. Fredagen spenderades först åt jobb och sedan en tur till stora staden, där jag träffade de finaste vännerna för en härligt lång och trevlig fika. Lördagen spenderades först av lite äventyr med mamma och lalla, och sedan åt 25års firande för Greta med god mat och trevligt sällskap.

Idag började jag med att baka scones till hela familjen, så vi hade storfrukost vid matbordet för en gångs skull. Sedan åkte jag, Beppe och Eric iväg på lite fotoäventyr. Beppe var motivet och jag hade eric vid min sida till hjälp och inspiration. Det blev några bra bilder, som jag visar upp så fort de är helt klara.

Nu snart är det dags för den sköna sängen, för att få en ordentlig nattssömn för att orka med veckans alla äventyr.
Canon 5d mark II + Canon 17-40 / f. 4.0

Kommentarer
bepps

eric som inspirerade till flygplansbilderna.. toppenbra hjälp!

2011-04-11 @ 11:00:43
Saga

Intressant blogg du har! Jag har läst igenom några av dina andra blogginlägg och jag gillar vad jag ser :D.

2011-05-08 @ 12:28:07
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0