< Till bloggens startsida

Mitt första bröllop

Fotograferade mitt första (riktiga) bröllop igår, det var riktigt kul. Det var ett par som skulle gifta sig i Grödinge kyrka, en bit utanför Stockholm. Jag hade aldrig träffat paret förut, och vi hade hörts av bara 2 veckor innan. Var lite små nervös innan eftersom jag inte hade någon aning om vad för personer de skulle vara, vad de var för miljö runtom kyrkan, hur kyrkan var och vad de var för ljusförhållanden.

Allt slutade dock ganska bra. Jag är ganska nöjd med min prestation och de var ett helt otroligt vackert bröllop och de var jättevackra båda två! (Bilder kommer senare när de är klara, så länge blir de än bild på två av deras fina barn).

Canon 5d mark II + Canon 50 f./ 1.4

Kommentarer
Petra

Åh längtar tills bilderna kommer upp! :D

2011-08-17 @ 21:59:22
URL: http://stealtomorrow.blogg.se/
Petra

Sv: Klart jag vill se bilderna!! :) När kommer dem upp????? :D

2011-08-20 @ 00:27:18
URL: http://stealtomorrow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0