< Till bloggens startsida

Läsare

Känns så himla kul att se att det faktiskt är folk som läser min lilla blogg. Under allt mitt bloggande så har jag väl haft runt omkring 5 st läsare som kikar in lite då och då, men nu har jag ca. 20 st om dagen. Vet att det kanske inte är så mycket, men det är fantastiskt för mig!

Så jag vill tacka er, för det är otroligt mycket roligare att lägga upp lite inlägg, när man vet att det är någon som läser.

Kom gärna med förslag på vad ni vill läsa/se. (Eller kommentera gärna vem det är som läser, det vore kul att veta!)
En bild på en glad Teten, en några månader gammal bild dock, men jag ler likadant nu som då.

Kommentarer
ELIIIIN

Jag läser såklart! <3

2011-01-05 @ 02:48:08
elsa

du är så fin!

2011-01-05 @ 18:16:16
URL: http://elsakarlssom.blogspot.com/
Ulrika

Jag läser också:).

Kram

2011-01-05 @ 19:07:35

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0