< Till bloggens startsida

Hemma igen, och ännu mer av Henrik Jiber

Är hemma igen från havet. Är dock ruggigt förkyld med extrem halsont och har haft feber. Halva familjen har åkt på förkylningen, så det är ju mindre kul. Men seglingssemestern var ändå en hit! Vi hade riktigt mysigt, sådär som man bara har på en segelbåt. Utforskade öar, gjorde precis vad man ville, grillade på klippor, spelade spel varje kväll, hade våra fototävlningar och massa annat!

Tror att de här är de sista bilderna som jag inte visat, från fototräffen, av bilderna som jag blev nöjd med. Så nu slipper ni/får ni tyvärr inte se (välja själva vad som passar in) fler nya bilder därifrån. Har dock lite annat jag borde kunna lägga upp, har fortfarande inte laddat upp bilder från min och Eric resa från New York, finns bilder från seglingen i år (vardagsbilder och fotograferat Lalla) och har dessutom lite planer på några nya fotosession mer helt nya modeller. Spännande!

Canon 5d mark II + Canon 50 / f. 1.4

Fotograf: Jag
Modell: Henrik Jiber
Make up: Emilia Sandström

Kommentarer
Ulrika

Jag ser med spänning fram emot de kommande bilderna:). Sen är jag lite spänd på om barnen/vi ingår i dina kommande fotosessioner, jättespännande:).

Kram

2011-07-24 @ 23:52:51
Neha

Snygga bilder:D

2011-07-27 @ 20:49:18
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0