< Till bloggens startsida

Nu vill jag flytta!

Nu vill jag att det ska bli den 29e augusti, dagen då jag träffar mäklaren och säljaren för de allra sista med pengar och kontrakt, dagen jag får nycklarna till lägenheten och dagen då lägenheten verkligen är MIN!

Jag har samlat på mig så himla mycket grejer till lägenheten, bara med start för ett år sedan, då jag fick studentpresenter. Och jag är otroligt glad över att jag har gjort det, jag har 90-95% av allt jag behöver till köket (förutom elektronik saker) och lite till! Men jag älskar ju att laga mat och baka, så köket är något jag prioriterar :)

Jag och mamma skrattade precis åt att jag verkligen måste göra om köket nu, eftersom jag inte kommer få plats med allt annars! Har skrivit en lista på allt jag har till köket, och har totalt ca. 60 glas och muggar. Haha.

På onsdag ska jag och mamma till IKEA, så ska köpa lite grejer som kommer behövas när jag flyttar.
Allt är så spännande, vad jag längtar!

Kommentarer
Annika

Vad kul att hitta en annan Färingsöbo! Inte för att jag bor där längre men ändå. Är uppväxt i Stenhamra och när jag var tio flyttade hela familjen upp till Kungsberga. Så i Harholmen har man badat en del :)



Man ser sällan folk där ute men det hade ju varit kul att råka stöta på dig nångång :)

2011-06-27 @ 22:31:16
URL: http://annikasvenmarck.wordpress.com
Alicia

fin header!

2011-06-27 @ 23:40:03
URL: http://aliciasjodin.blogg.se/
Annika

Du har ju lyckats väldigt bra själv! Läste att du hade haft fotoutställningar och varit med i lokaltidningen, hur kul som helst ju. Trodde Stenhamra var tokdött nuförtiden så det är bra att någon livar upp stället :)



Mina föräldrar bor fortfarande kvar där ute på ön ja, så jag försöker åka ut dit så ofta jag kan.

2011-06-28 @ 21:36:34
URL: http://annikasvenmarck.wordpress.com
Annika

Vad roligt! Vart har du den utställningen då?



Visst är det fint därute! Fast jag är så less på den långa resvägen, haha. Bor ju mitt i stan nu och har vant mig vid att inte behöva planera mina dagar efter bussarna som bara går en gång i timman, haha.

Sen är det faktiskt skönt att slippa mygginvasionen som mamma o pappa har ute hos sig nu :P

Vart bär ditt flyttlass av då? Blir du stadsbo precis som jag? :)

2011-06-28 @ 21:45:47
URL: http://annikasvenmarck.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0