< Till bloggens startsida

Lägenhetslivet

Jag älskar min lägenhet, jag älskar att få bo tillsammans med världens finaste pojkvän, jag älskar att ha något eget, jag älskar att bo i Abrahamsberg. Dock är det delade känslor, för jag saknar min fina familj.

I helgen nu har vi varit hundvakter, vi har haft fina Beyla hos oss och det har varit så mysigt. Så hela dagen har jag känt att de enda som fattas här är en liten hund att mysa med. Planen är att vi kanske blir med hund till sommaren, vi får se hur det blir med det! :)

För att de ska bli någon bild i inlägget får ni en bild på en fin liten katt, det är Erics kompis. Alltid när Eric är ute och röker hemma hos mamma och pappa så kommer katten till honom och jamar och myser.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0