< Till bloggens startsida

Bebismys!

Kom nyligen hem från Cissi och Ammi, har varit och fotat världens finaste bebis. Han var underbart söt och jag har tagit över 500 bilder på honom. Tydligen har han inte haft ögonen öppna under så långa stunder tidigare, men under en lång stund i början så låg han alldeles lugn och fin och spanade runt.

Efter att ha fotat honom en stund så blev det gos, kunde inte riktigt sluta för att det var så mysigt. När jag väl kom därifrån så insåg jag att jag varit där i 3 timmar. Mys!

Bilder på bebisen kommer upp på bloggen kanske imorgon eller något, men fram till dess för ni tre fin fina bilder på Cissi och Ammi från när jag var och fotade dom förra helgen.

Canon 5d mark II + canon 17-40 / f. 4.0

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0